Polemika z traktatem „15 pytań do zwolenników ewolucji”
- Kategoria: aby obronić …
14 NAUKA ZAJMUJE SIĘ M.IN. PROWADZENIEM EKSPERYMENTÓW, ABY PRZEKONAĆ SIĘ JAK FUNKCJONUJĄ DANE ORGANIZMY CZY ZJAWISKA. DLACZEGO EWOLUCJA, TEORIA ODNOSZĄCA SIĘ DO PRZESZŁOŚCI, NAUCZANA JEST W SZKOŁACH NA RÓWNI Z NAUKĄ BADAJĄCĄ TERAŹNIEJSZOŚĆ?
To pytanie jest po prostu śmieszne i bezsensowne w świetle tego co napisałem w poprzednim punkcie.
ODPOWIEDŹ: Dopóki nie jest Pan w stanie odróżnić obserwowanej przez naukę zmienność w obrębie stworzonych rodzajów od domniemanej MAKRO-zmienności, jaka rzekomo nastąpiła w „odległej przeszłości”, na co nie tylko nie mamy rzetelnych dowodów, ale kolejne działy nauki mówią nam, że tak być nie mogło – dotąd pytania takie jak powyższe nie będą dla Pana miały sensu. To coś jak powiedzieć daltoniście, że kolor zielony różni się od niebieskiego – zawsze to wyśmieje.